fredag 17 april 2009

IKEA och lite annat

Just som jag sätter mig för att ge er lite roliga bilder från det franska IKEA (där jag ler åt de franska damernas uttal av Ådran t.ex) så börjar det åska och dundra alldeles förskräckligt mellan våra berg.

Jag kan därför inte svara på kommentarer eller lägga in nya inlägg (bl.a om svenska försäkringskassan där jag tror ni kommer att HÄPNA över hur det går till). Måste stänga av datorn, här kommer blixt och dunder i samma ögonblick.

À démain - nu måste vi se till att Dessi inte utvecklar åskrädsla dessutom!

Härlig fredagskväll tillönskas alla som kikar in. I morgon ska ni få se hur vi har tagit hand om våra egna oliver dessutom!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

ab sa...

Det här är ju riktigt otäckt - jag har Dessi-abstinens!

Här får man blånande berg, blommor, otrolig mat och vacker heminredning, och toppen över i, höll jag på att säga, är Dessi.

Monet sa...

ab: vill du ha flera Dessibilder? Ska se om jag kan ordna det under dagen. Hon är ju nyfriserad och väldigt söt i sin korta päls!

Tack för de överväldigande rara orden om allt på min blogg. Det är så roligt att dela med sig till uppskattande läsare!