måndag 8 december 2008

Men TACK Jom!!


Åh, nu är vi hemma igen och det är alldeles underbart. Och datorn kommer snällt igång och vad hittar jag: En Award!! Från Jom som ger den bara till mig.

Oj, vad jag känner mig utvald. Tack snälla - jag har ju sett den här konstiga figuren hos några andra glada bloggvänner och förstår att det också går till precis så som Jom har räknat ut. Det går fort när man skickar till sju stycken som i sin tur skickar vidare.

Jag är, precis som Jom, också alldeles ny i bloggosfären. Jag vet inte ens hur man länkar, eller rättare sagt, något är galet med mitt blogger dashboard eller vad det kallas. Jag kan ta bilder, redigera dem i Picasa och sen via det programmet lägga ut bilderna på min blogg. Mera teknik än så klarar inte jag.

Så därför blir jag, precis som Jom, lite oortodox. (Inte lika illa som Elisabet med sina konstiga adventsljus dock:-).

Jag visar så fint Jom skrivit på sin blogg om varför han ger den här utmärkelsen till mig. Kan ni inte läsa det här, gå till hans sida: http://manilat.blogspot.com/

Jag skickar också på det här sättet awarden vidare till en enda person eftersom jag inte heller känner sju bloggare som inte fått den tidigare. Den går till en annan Elisabeth som bloggar insiktsfullt, roligt, intressant och tankeväckande om precis ALLT som har med femtiotalet att göra. Eftersom jag var med då är det extra roligt med alla igenkänningseffekter. Det var dessutom hon som uppmanade mig att börja blogga om vårt nya liv i Frankrike och det är jag glad för - himla roligt är det! Så gå in ni andra och kolla: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Och TACK igen Jom. Du ska få lite extra vackra bilder att titta på från det "gamla landet" alldeles om en stund!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: