tisdag 21 december 2010

Ny julduk i Provence




Den här nya julduken kan vi inte se oss mätta på. Det är "notre cadeau à nous", vår julklapp till oss själva. Gjord här i Frankrike till skillnad mot många, i och för sig mycket vackra textilier, som är tillverkade i Indien eller någon annan stans. Den här är kanske inte specifik som julduk men färgerna och det utsökta vackra mönstren ger den lite högtidskänsla.

Känner jag oss själva rätt får den nog ligga kvar en bra stund efter jul - den här helt perfekt i färgerna i vårt vardagsrum dessutom.

Tänk vad ett stycke tyg kan sprida vardagsglädje. Riktigt genuin sådan!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jag hade också blivit förtjust över denna vackra duk. Helt i min stil!

Skulle ha passat helt perfekt här hos mig med ;).

Kram

Mira sa...

Det håller jag med om. Det var en riktigt, riktigt vacker duk!